• Wpisów: 51
  • Średnio co: 22 dni
  • Ostatni wpis: 6 dni temu, 14:38
  • Licznik odwiedzin: 24 607 / 1169 dni
 
horizon4us
 
Nie sądziłam, że technikum mi zleci tak szybko :0 Dopiero, co byłam w pierwszej klasie, a tu już drugi semestr czwartej :0

Pierwsza klasa była dla mnie nie małym szokiem, bo wówczas było prawie trzydziestu chłopaków i trzy dziewczyny tylko. Cóż, niestety koleżankom nie udało się utrzymać w technikum i zrezygnowały i zostałam sama z ponad dwudziestoma chłopakami :D

Myślę, że ten czas zleciał tak szybko właśnie dzięki dobranej klasie :) Mimo, że zostałam sama jak palec, to nie odczułam żadnej różnicy. Klasa bardzo fajna i będzie co wspominać za 10 lat :D

Jako pierwsza kobieta w historii szkoły ukończę Technikum Pojazdów Samochodowych :D Dla mnie to mega zaszczyt i bardzo się z tego cieszę :D

Spoko jest mieć w klasie samych chłopaków, bo to zwykle dziewczyny wszczynają "dramy" i wgl... no jak to dziewczyny potrafią się pokłócić o byle co.

O wyniki w nauce się w ogóle nie martwię, bo uczę się dobrze (co mnie zaskoczyło, bo myślałam, że technikum jest bardzo wymagające).

Wychowawcę również będę bardzo dobrze wspominać, bo pomógł nam wiele razy, kiedy mieliśmy problem z uporczywym nauczycielem od matmy, zawsze nas wybronił, jest świetnym nauczycielem z ogromną pasją, motywacją i zaangażowaniem :) Według mnie udowodnił, że mechanika wcale nie jest trudna ^^

Najbardziej myślę, że zapamiętam ubiegłoroczne czerwcowe praktyki w warsztacie samochodowym. Miałam naprawdę spoko szefa i opiekuna. Dużo się nauczyłam, a nawet bardzo dużo. Tam mogłam w końcu działać coś na własną rękę i zdziałać więcej niż na praktykach w szkole. Szef był wymagający, ale motywował mnie i tym bardziej spodobała mi się praca w warsztacie :)

Będzie mi cholernie tęskno za tą szkołą, bo kończyłam tam gimnazjum i teraz kończę powoli technikum... . Tyle różnych wspomnień w jednym miejscu... . Zdecydowanie będę lepiej wspominała technikum, bo to jednak szkoła, która otwiera drzwi na świat, tworzy tyle możliwości i przede wszystkim w tym miejscu rozwijamy pasję.

A co po szkole?

Najpierw jeszcze w kwietniu przejdę bardzo poważną operację kolana, potem kilkumiesięczna rehabilitacja, no i dopiero potem praca.

Postanowiłam, że zostanę elektrykiem/elektronikiem samochodowym :) Za tydzień będę walczyła o tę kwalifikację ^^ Testy mi idą bardzo dobrze, elektryka, to coś co lubię, więc jestem dobrej myśli :D Nawet lepszej niż kiedy byłam przed częścią mechaniczną xD Ale poprzedni egzamin zdałam zadowalająco, a część praktyczną wzorowo :D

Gdybym mogła, poszłabym jeszcze raz na to technikum :D

Jestem dumna, że zostanę technikiem pojazdów samochodowych ^^


tumblr_static_tumblr_static_dsqu9bmw9wgg8kc4o08cgsc8w_640.jpg

Nie możesz dodać komentarza.